Disciplin: Flux
Type: Andre
Evne: Mekanik
Rustning: Tung

I: Emergency Systems
Pris: 1 XP
Chi: 2
Type: Upkeep
Beskrivelse:

Man kan holde et lille antal systemer i et fartøj kørende, selvom de er smadrede.

(mangler konkret regel)

II: Fry
Pris: 1 XP
Chi: 2
Type: In-round
Beskrivelse:

Kortslutter et elektrisk system (fx et våben, en lås, osv)

(mangler konkret regel)

III: Power Surge
Pris: 1 XP
Chi: 5
Type: Upkeep
Beskrivelse:

Øger hastighed på alle våben på et fartøj, eller et enkelt elektronisk våben. Slå int+elek(8), -1 hast per succes. Virker max på antal våben lig halv elektronik på fartøj, et enkelt normalt våben. Man skal have adgang til våbnets elektronik.

IV: EMP
Pris: 2 XP
Chi: 5
Type: In-round
Beskrivelse:

Slå int+mekanik, lammer elektroniske systemer

Diff: 8/7/6 (medium/high/super quality)

Radius: 10m succes

Varighed: 1 runde/succes (high qual trækker 1 fra, s-high 2)

Tid: 10 segmenter at bruge den

V: Fuse
Pris: 3 XP
Chi: -
Type: -
Beskrivelse:

Man kun bruge reservedele til at forbedre andre ting (skal være elektroniske/mekaniske)

 

Våben Adjustments: hast (+1), tohit (+2), dmg (+4), range

 

Diff: 5 + [ 3 x eksisterende antal ] + quality modifier

||Quality|Multiplier|Diff|

||Low|-|-|

||Medium|x1| 7|

||High|x2|8|

||Super High|x3|9|

 

Hvis man ikke klarer tjekket, og er 5 eller mere under, ødelægger man det item man prøver at forbedre. Det får -1/-2/-4 på den stat man forsøgte at forbedre.

 

Lige meget hvad man slår er det item man tog reservedele fra ubrugeligt bagefter, kan ikke bruges til flere forsøg, og er generelt værdiløst.

 

DM kan ud fra reservedelens art rule at den kun kan bruges til at forbedre en bestemt egenskab (fx et kikkertsigte der kun kan give range).